.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاراته كايي كه شيفته برج ايفل شد و ديگر بازنگشت!
از همان روز اول اين سفر براي صدرايي های زیرآب با اما و اگر و حرف و حديث همراه بود. الان هم كه يكي از ورزشكاران اعزامي در كنار ساير اعضاي تيم نيست و هتل محل اقامتش راترك كرده و اين يعني اينكه كاراته كاي عضو تيم صدرا زير آب به فرانسه (يا كشوري ديگر) پناهنده شده است!.
كاراته كايي كه شيفته برج ايفل شد و ديگر بازنگشت!

از همان روز اول اين سفر براي صدرايي ها با اما و اگر و حرف و حديث همراه بود. الان هم كه يكي از ورزشكاران اعزامي در كنار ساير اعضاي تيم نيست و هتل محل اقامتش راترك كرده و اين يعني اينكه كاراته كاي عضو تيم صدرا زير آب به فرانسه (يا كشوري ديگر) پناهنده شده است!.

كاراته كايي كه نيامد!
حدود يك سال قبل و پس از اتفاقاتي كه براي يكي از سبكهاي كاراته در آلمان افتاد و حدود نيمي از تيم اعزامي به كشورمان بازنگشتند، )البته هنوز هم هستند ورزشكاراني كه ديگر بر نمي گردند، اما مورد اين سبك خيلي سر و صدا به پا كرد( حالا نوبت به تيم كاراته صدرا رسيده تا يكي از ورزشكارانش در سرزمين برج ايفل ناپديد شود و زنگ خطر را براي كل ورزش ما و همچنين كاراته كشورمان به صدا درآورد.

كمك هاي پناهنده قبلي به پناهنده جديد!

صدرايي ها با جمعي 25 نفره بامداد پنجشنبه گذشته عازم پاريس شدند تا در مسابقات كاپ آزاد فرانسه شركت كنند.
درست چند ساعت پس از ورود به فرانسه مسؤولان تيم متوجه غيبت <پيام مرادي> كاراته كاي اصفهاني تيم خود شدند كه پس از جستجوي فراوان مشخص مي شود وي به همراه <مهدي جعفر قلي زاده> كه او نيز دو سال قبل در آلمان اردوي تيم ملي را ترك كرد و اكنون ساكن انگلستان است، به مكاني نامعلوم رفته اند. شايعه ها مبني بر ماندن مرادي در فرانسه )يا كشور ديگر( زماني قوت يافت كه وي تمامي وسايل و همچنين گذرنامه اش را نيز به همراه خود برده و به اين ترتيب او را مي توان جديدترين ورزشكار پناهنده كشورمان در آن سوي مرزها قلمداد كرد!

اوج بي خبري مسؤولان تيم اعزامي!
در اين سفر اروپايي علاوه بر ورزشكاران، مربيان و مسؤولان بـاشگـاه صـدرا )بـه همـراه چنـد همـراه ديگـر( نـائب رئيس فدراسيون كاراته، سرمربي تيم ملي و چند ملي پوش كشورمان نيز حضور داشتند و اين نشان مي دهد مي بايست كنترل بيشتري بر روي ورزشكاران صورت مي گرفت. <سيروس يزداني> به خبرگزاري مهر گفت: <مسابقات بالا و فشرده بود و من سرگرم قضاوت بودم و از اين موضوع اطلاعي ندارم! روز نخست ورود به پاريس همه با هم بوديم و به ديدن برج ايفل رفتيم، اما بعداز آن اين كارته كا را نديدم و بايد با سرپرست تيم )دكتر عابدي( صحبت كنم>! اگر چه سرپرستي تيم بر عهده يزداني نبوده و به نوعي مسؤوليت متوجه او نيست، اما اينكه نفر دوم فدراسيون - كه اتفاقاً سابقه سرپرستي تيم هاي مختلف از جمله تيم ملي را نيز در كارنامه دارد - اينگونه از اين حادثه اظهار بي اطلاعي مي كند، جاي تعجب و سؤال دارد!

رئيس فدراسيون هم تأييد كرد!

در حالي كه نائب رئيس فدراسيون كاراته از اين موضوع اظهار بي اطلاعي مي كند و تأييد اين خبر را منوط به نظر سرپرست تيم مي داند، اما هزاران كيلومتر دورتر از فرانسه و در ايران رئيس فدراسيون كاراته تا حدودي اين اتفاق را تأييد مي كند.
<سيدعباس احمد پناهي> در كنفرانس خبري روز دوشنبه خود گفت: <من هم چيزهايي شنيده ام البته آقاي يزداني آنجاست! و قطعاً مشغول بررسي است!! و ما منتظريم تيم برگردد تا از اين حادثه بيشتر بدانيم>!

موضع سؤال برانگيز آقايان!
در اينكه چنين اتفاقي را كسي نمي داند و غيرقابل پيش بيني است، شكي وجود ندارد، اما اينكه در اين شرايط هيچ كس چيزي نمي داند و جالب اينكه از داخل كشور بيشتر مي توان خبر گرفت تا از مسئولان تيم اعزامي سؤال برانگيز است و چه خوب بود حالا كه اين اتفاق رخ داده، حداقل شفاف سازي مي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sms 30 دي 1389
دمش گرم
عباس حبیبی پیله کوهی 30 دي 1389
خائنین به مملکت شاخ و دم ندارند ، قیافه شون شبیه به آدمهای عادی هست ، گاهی اوقات توی اونها کاراته کار،کشتی گیر ، فوتبالیست و ...... هم پیدا میشه !!!
نا شناس 1 بهمن 1389
یکی نیست راجع به باشگاه صدرای زیراب تحقیق کنه.ورزشکاران را به معنای واقعی استثمار میککنند.اگر چه مسئولین این باشگاه ظاهری مناسب دارند.میتونین از قراردادهایشون بفهمید.حراست تربیت بدنی بررسی کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.